fbpx

Kangoo JumpsTM  nauda yra milžiniška. 

Kangoo JumpsTM kaip spyruokliavimo pratimų forma, degina kūno riebalus, stiprina jūsų rankas, kojas, šlaunis, pilvo raumenis ir klubus; didina Jūsų judrumą; bendrai stiprina kūno raumenis; stiprina širdį; atjaunina Jūsų kūną kai jis pavargęs ir apskritai gerina Jūsų sveikatą ir fizinę būklę.

Žmonės, kurie sportuoja su šiais batais, teigia, kad gali dirbti ilgesnes valandas, geriau miega ir jaučiasi mažiau įsitempę ir nervingi. Poveikis nėra tik psichologinis, nes spyruokliavimo aukštyn ir žemyn  veiksmas, netraumuojant skeleto ir raumenų sistemos, yra vienas iš naudingiausių kada nors sugalvotų aerobinių pratimų.

Yra žinomi mažiausiai 33 reguliaraus spyruokliavimo privalumai sveikatai:

  • Šis pratimas padidina G-jėgą (gravitacinį krūvį), kuris stiprina skeleto ir raumenų sistemas.
  • Jis saugo sąnarius nuo lėtinio nuovargio, atsirandančio dėl sportavimo ant kietų paviršių.
  • Jis padeda valdyti kūno struktūrą ir pagerina raumenų-riebalų santykį.
  • Jis didina kvėpavimo tūrį.
  • Jo dėka daugiau deguonies patenka į audinius.
  • Jis pagerina pusiausvyrą tarp audiniams reikalingo ir esamo deguonies.
  • Jis padeda limfos cirkuliacijai stimuliuodamas milijonus vienpusių vožtuvų limfinėje sistemoje.
  • Jis padeda sumažinti sportuojant padidėjusį arterinį kraujo spaudimą.
  • Jis mažina laiką kurį kraujo spaudimas, po sunkios veiklos, lieka ne normos ribose.
  • Jis padeda atstatyti širdį po širdies problemų.
  • Jis padidina raudonųjų kraujo čiulpų aktyvumą gaminant raudonuosius kraujo kūnelius.
  • Jis pagerina medžiagų apykaitą poilsio metu, kad kalorijos būtų deginamos praėjus valandoms po sporto.
  • Jis verčia raumenis dirbti varinėdamas skysčius per Jūsų kūną siekiant palengvinti širdies krūvį.
  • Jis mažina besikaupiančio kraujo kiekį širdies ir kraujagyslių sistemoje ir taip apsaugo nuo lėtinės edemos.
  • Jis skatina apytaką didindamas kapiliarų skaičių raumenyse ir mažindamas atstumą tarp kapiliarų ir tikslinių ląstelių.
  • Jis stiprina širdies ir kitus kūno raumenis kad jie funkcionuotų efektyviau.
  • Jis mažina cholesterolio ir trigliceridų lygį.
  • Jis mažina mažo tankio lipoproteinų (blogųjų) ir didina didelio tankio lipoproteinų (gerųjų) kiekį kraujyje, taip mažindamas galimybę susirgti širdies kraujagyslių ligomis.
  • Jis skatina audinių atsinaujinimą.
  • Jis didina mitochondrijų skaičių raumenų ląstelėse, kas yra labai svarbu ištvermei.
  • Jis prisideda prie šarmų atsargų kūne, kas gali būti labai svarbu kritiniu atveju kai prireikia užsitęsusių pastangų.
  • Jis gerina sąnarių proprioreceptorių koordinaciją, nervinių impulsų perdavimą į ir iš smegenų, raumenų skaidulų bei nervinių impulsų perdavimą ir reagavimą.
  • pagerina smegenų reakciją į vestibuliarinį aparatą vidinės ausies viduje, taip gerindamas balansą.
  • Jis sumažina kaklo ir nugaros skausmus, galvos skausmą ir kitokį skausmą kurį sukelia mankštos stoka.
  • Jis pagerina virškinimo ir šalinimo procesus.
  • Jis leidžia lengviau atsipalaiduoti ir geriau miegoti.
  • Jis sąlygoja geresnį protinį darbą padarydamas mokymosi procesą malonesnį.
  • sumažina nuovargį ir menstruacinius nepatogumus moterims.
  • Jis mažina peršalimų, alergijų, virškinimo sutrikimų ir skrandžio problemų skaičių.
  • Jis lėtina atrofiją vyresniame amžiuje.
  • Jis yra efektyvus modalumas kurio pagalba naudotojas įgyja kontrolės jausmą ir pagerina savo įvaizdį.
  • Jis leidžia širdžiai plakti lėčiau poilsio metu.
  • Tai malonu.

Kokia yra Kangoo Jumps batų nauda?

– Apsaugokite savo kelius ir sąnarius (iki 80% mažiau smūgio jėgos, lyginant su bėgiojimu).
– Padidinkite savo ištvermę.
– Sumažina svorį ir padeda suformuoti gražias šlaunis ir sėdmenis.
– Gerina širdies ir kraujagyslių sistemos pajėgumą.
– Sukelia euforijos jausmą, kai yra naudojami.

– Saugu ir smagu naudotis!

Ar Kangoo Jumps bataus gali naudoti visi?

Taip, Kangoo Jumps batai idealiai tinka visoms amžiaus grupėms (nuo 6 iki 90+), ir visų fitneso lygių žmonėms. Turintiems sveikatos problemomų pirmiausia turėtų pasitarti su savo gydytoju.

Ar sunku išmokti naudotis Kangoo Jumps batais?

Visai ne. Jūs jausitės patogiai ir saugiai tik po kelių minučių naudojimo. Kangoo Jumps batai yra labai stabilūs. Kangoo Jumps batai gali būti naudojami bėgimui, aerobikai, šokių pratimams ir visų tipų pratimams!

Ar gydytojai rekomenduoja naudoti Kangoo Jumps batus?

Taip, rekomenduoja, dėl kelių priežasčių

Nesu sportiškas, koordinuotas ir turiu antsvorio. Ar galiu sportuoti su Kangoo Jumps batais?

Taip, žinoma! Tie žmonės, kurie turi antsvorį ir reguliariai nesimankštino tam tikrą laikotarpį, turėtų pradėti naudotis Kangoo Jumps batais nuo 3 iki 5 minučių ir kartoti nuo makštas 2 iki 3 kartus per dieną. Pratimus palaipsniui reikia didinti iki 12 – 15 minučių. Niekada neviršykite savo komforto lygio. Kaip jūs reguliariai naudosite Kangoo Jumps batus, jūsų medžiagų apykaitos norma taps vis efektyvesnė, pagerės raumenų tonusas, mažės kūno svoris  ir sustiprės gerovės jausmas. Be to, jūsų ištvermė išaugs ir jūs galėsite treniruotis ilgiau. Kaip visada, svarbu prisiminti, kad prieš pradedant bet kokį naują fitneso režimą, pirmiausia turėtumėte pasikonsultuoti su savo praktikuojančiu gydytoju.

Kodėl aš patiriu diskomfortą pečiuose / apatinėje nugaros dalyje / pėdose?

Tai yra dėl to, Kangoo Jumps batai taiso išbalansuotą jūsų laikyseną. Šis diskomfortas yra laikinas ir ilgainiui išnyksta po to, kai Kangoo Jumps batai naudojami reguliariai. Nors, svarbu prisiminti, kad reikia nepersitreniruoti su Kangoo Jums batais. Niekada neviršykite savo komforto lygio. Daugeliu atveju nesportiški žmonės nepatyrė jokio diskomforto naudojant batus pirmą kartą.

Aš patiriu diskomfortą savo pėdos arkoje, ką aš galiu padaryti?

Tai yra normalu, pirmą kartą Kangoo Jumps vartotojai patiria tam tikrą diskomfortą. Taip yra dėl to, kad vartotojas treniruoja raumenis, kurių gali neturėti tam tikrą laiką ir pėdai reikia šiek tiek laiko prisitaikyti. Tačiau kai kurie vartotojai patiria diskomfortą savo kojų pėdose jei yra plokščiapadystė. Tokiu atveju, mes rekomenduojame, kad jūs naudojate paramą Kangoo Jumps batų viduje.
Jei tai ne tas atvejis su jumis, tada gali būti, kad jums tiesiog reikia toliau naudotis Kangoo Jumps batais. Jūsų pėda prisitaikys ir diskomfortas praeis. Turime pabrėžti, kad jei jūsų pėdos skliautas trinasi ir manote, kad jūs gali atsirasti žaizdelė, jūs turėtumėte gauti paramą pėdai, nes tai įrodo, kad jūs turite plokštesnę pėdą kažkurioje pusėje.
– Įsitikinkite, kad jūsų Kangoo Jumps batai yra ne per didelio jūsų dydžio. Jie verčiau turi būti šiek tiek aptempti, nei per laisvi.
– Įsitikinkite, kad nesate suveržę savo diržus ir sagtis per stipriai. Kangoo Jumps batai turėtų būti prigludę.

Kodėl mano lankstas sulužo?

Tai yra normalu, lankstai lužta po tam tikro laiko tarpo, kuris gali skirtis priklausomai nuo įvairių veiksnių. Medžiaga turi savo ribas. Tačiau jei jūsų lankstas lužo per 3 mėnesių garantinį laikotarpį, gali būti, kad lūžis buvo dėl gamybos problemos ir mes pakeisime lankstą nemokamai. Norėdami pratęsti savo lankstų gyvenimą turėtumėte įsitikinti, kad jūs keičiate savo spyruokles reguliariai. Jei bėgiojate dideliais atstumais, patartina keisti lankstus reguliariai. Arba, jei norite juos naudoti tol kol jie lužta dėl ekonominių priežasčių, turėkite 1 lankstą ir 1 raktą su savimi, kai sportuojate.

Kaip valyti mano Kangoo Jumps batus?

Jūs turite išvalyti savo Kangoo Jumps batus su labai švelniu valikliu ir šilto vandens tirpalu. Jei jūs naudojate savo Kangoo Jumps ant arba šalia paplūdimio, jūs turite tai padaryti pabaigus treniruotę. Be to, reikia batus išardyti ir nuplauti spyruoklės ir lankstų jungtį. Tai leis išvengti ankstyvo spyruoklių susidėvėjimo.
Kai jūsų Kangoo Jumps batai bus sausi, reikia patepti jų sagtis su nedideliu kiekiu silikoninio tepalo. Galite pašalinti dulkes nuo savo Kangoo Jumps batų švariu dažų teptuku.

Ar visi Kangoo Jumps batų komponentai yra keičiami?

Taip visi komponentai, kurie sudaro Kangoo Jumps batus yra keičiami. Galite įsigyti atsarginių dalių mūsų e-parduotuvėje. Jei negalite rasti tai, ko ieškote, galite susisiekti su mumis ir mes suteiksime jums greitą atsakymą.

Ar Kangoo Jumps batai gali būti naudojami šaltyje arba ant sniego?

Galite naudoti Kangoo Jumps batus šaltyje. Rekomenduojame nenaudoti juos esant temperatūrai žemiau – 5 C. Kuo mažesnė temperatūrą, tuo sunkiau jiems susispausti ir lankstai turi didesnę tendenciją sulūžti. Tai būdinga bet kokioms medžiagoms. Kangoo Jumps batai taip pat gali būti naudojami ant sniego. Ne problema, kaip ilgai bus naudojami, tačiau jūs nepamirškite, kad sniegas gali būti labai slidus ir juos naudokite savo pačių rizika.

Kaip dėl Kangoo Jumps kokybės?

Jie gaminami iš geriausių turimų medžiagų. Bato apvalkalas yra pagamintas iš poliuretano, kuris yra apie 3 kartus brangesnis nei naudojamos medžiagos daugumai pačiūžos. Kangoo Jumps batai yra rinkoje keletą metų ir jiems jau buvo daromi labai didelio krūvio bandymai:
– Jie buvo naudojami 
vyrų maratone bent 10 km per dieną, kelis mėnesius.
– Jie buvo naudojami fitneso klubuose iki 3 valandų per dieną, reguliariai.

Taigi silpnosios vietos jau buvo pastebėtos ir tobulinamos. Kaip ir bet kuris kitas kokybiškas produktas, Kangoo Jumps batai netrunka amžinai. Mes nuolat tobuliname savo produktą.

Batai turi būti prižiūrimi, pakeičiant naudotas dalis. Atsargines dalis yra galima įsigyti iš mūsų parduotuvės.
Dalys, kurios turėtų būti keičiamos dažniausiai yra:
1. tempimo spyruoklės
2. lankstai

Vidiniai padai, nesusidėvės labai labai ilgą laiką!

Kaip dažnai turėčiau pakeisti įtempimo spyruokles?

Tai sudedamosios dalys, kurioms reikia daugiausia dėmesio. Mes rekomenduojame, kad jūs pakeistumėte savo T-spyruokles po maždaug 40 iki 60 valandų naudojimo. Jūs galite prailginti savo spyruoklių gyvenimą reguliariai valyti lankstų sujungimo erdvę, ypač jei jūs naudojate savo Kangoo Kumps batus lauke ant dulkėtų ar smėlio paviršių. Norėdami pašalinti dulkes naudokite švarų teptuką ir nubraukti visas sukauptas šiukšles nuo sujungimo taško.
Galite naudoti įtempimo spytuokles, kol jos galiausiai trūks. Tačiau, jūs negausite veiksmingo spyruokliavimo iš spyruoklių, kurios yra labai susidėvėjusios.

Ar Kangoo Jumps batų treniruotės yra saugios?

Taip, jos yra net saugesnės nei įprastos intensyvios kardio aerobikos treniruotės, nes Kangoo Jumps batai apsaugo kelius ir sąnarius.
Jos sumažina sumūgį į žemę iki 80%.
Būkite atidūs: kadangi aerobikos treniruotė su Kangoo Jumps batais yra labai smagi ir sukuria euforijos būseną, būkite atsargūs, nepersitreniruokite ir neviršykite savo širdies plakimo limito.

Ar moksliniai tyrimai apie Kangoo Jumps treniruotes?

Taip, yra šiuo metu 5 universitetinės studijos, visos patvirtinančios daug naudos.
Tyrimus ir atsiliepimus apie batus galite rasti svetainėje www.kangoo-jumps.com

Kodėl geriau bėgioti su Kangoo Jumps batais, o ne su paprastais bėgimo bateliais?

Kadangi Kangoo Jumps batai apsaugo sąnarius! Jų patentuota IPS (Poveikio Apsaugos Sistema) sumažina smūgį į žemę iki 80%, todėl Kangoo Jumps batai yra mažiausio poveiko batai pasaulyje.

Buvo atliktas mokslinis tyrimas, vykdytas UBC universitete – Kanadoje, su 2 studentų grupėmis, kur viena grupė dėvi Kangoo Jumps batus, o kita įprastinius bėgimo bateliai. Jis rodo, kad per 3 mėnesius nuo tyrimo, 42% iš tų kurie dėvėjo įprastus bėgimo batelius susižeidė, 0%  iš tų, kurie dėvėjo Kangoo Jumps batus patyrė kokią nors žalą.

Kodėl Kangoo Jumps batai taip veiksmingai metant svorį?

Kaip rodo moksliniai tyrimai, jūs sunaudojate apie 20% daugiau kalorijų su Kangoo Jumps batais palyginti su tais pačiais pratimai avint tradicinius batus. Tačiau vien tai nepaaiškina dramatišką svorio kritimą antsvorį turintiems asmenims, kurie naudoja Kangoo Jumps batus. Paslaptis slypi limfinėje sistemoje: limfa yra skystis, kuris cirkuliuoja-tarp mūsų ląstelių, perveža atliekas ir toksinus iš mūsų kūno ir išlaiko jį sveiką. Daugelis iš mūsų nežino, kad mūsų kūne yra penkis kartus daugiau limfos skysčio nei kraujo. Tačiau mūsų limfinės sistema, kuri yra taip pat mūsų imuninė sistema neturi pompos, kaip širdis, kad išlaikyti skystį judantį. Tai priklauso nuo mūsų natūralaus judėjimo. Jei mes nepakankamai judėsime, perteklinis toksinas faktiškai apsunkins ar apnuodys mūsų limfinę sistemą. Kai kuriose vietose limfos skystis faktiškai virsta celiulitu, kurį kaip daugelis iš mūsų žino, yra sunku pašalinti.

Buvo nustatyta, kad spyruokliavimo pratimai su Kangoo Jumps, yra efektyviausias būdas iš naujo „perkrauti siurblį“ ir laikyti jį vykiantį.